Sayfa 1 - 2 12 SonSon
Sonuçlar 1 to 15 of 22

Konu: kızlar neden kısa boyludur:)

  1. #1
    mazkara
    Guest

    Question kızlar neden kısa boyludur:)

    kızların buyuk bolumunun boyu neden kısadır arkadaşlar
    buyrun bakalım.......içelim:.

  2. #2

    Default

    iyi beslenmediklerinden
    ben kisa degilim mesela;

  3. #3
    mazkara
    Guest

    Default

    Alıntı Orijinal mesajı yazan :Cimcime Mesajı Göster
    iyi beslenmediklerinden
    ben kisa degilim mesela;
    doğru olabilir diyet yapacaz diye kendilerine bakmıyolarr

  4. #4

    Default

    ayy pamuk yutuyolarmis bir de honk çok sasirdim salaklar yaa honk
    neyseki benim oyle sorunlarim yok cool:

  5. #5
    jojua
    Guest

    Default

    erkeklerin yüzünden :P

  6. #6

    Default

    neden cicim:P
    haklisin ama erkekelrin yuzunden hih )

  7. #7
    jojua
    Guest

    Default

    bilmem ben :P
    sorun etmeye gerek yok Allah herkese bi görünüş vermiş , sen kısasın dur sen uzunsun geç mi deniyo sanki
    kendinizle barışık olun arkadaşlar

  8. #8

    Default

    Türkiye için konuşursak çok ta kötü değildir kısa olmak. Erkekler yanında kendisinden uzun bayanlarla dolaşmaktan pek hoşlanmazlar. Zaten diğer ülkelerle karşılaştırırsak Türkiyedeki bayanlar diğer ülkelerdeki hemcinslerine göre biraz daha kısadır. Boşverin boyu falan bunlar boş şeyler

  9. #9

    Default

    Çeneye harcarlar tüm enerjilerini boy için yeterli kalsiyum kalmaz sanırım
    Makbuleeee

  10. #10

    Default

    Belki de. Bak ben hiç bu gözle bakmamıştım

  11. #11

    Default

    ben de çok çeneciyim hatta hiç susmam ama boyum 173;
    buna ne demeli beyler)

  12. #12

    Default

    Alıntı Orijinal mesajı yazan :metehan Mesajı Göster
    Çeneye harcarlar tüm enerjilerini boy için yeterli kalsiyum kalmaz sanırım
    çok tecrubelisin galiba Metehan honk
    Bu memleket tarihte Türktü, halde Türktür ve Ebediyen Türk kalacaktır...






    Metehan

  13. #13

    Default

    Alıntı Orijinal mesajı yazan :Cimcime Mesajı Göster
    ben de çok çeneciyim hatta hiç susmam ama boyum 173;
    buna ne demeli beyler)
    Öle olmasa demek daha da uzun olacakmışsın

  14. #14
    jojua
    Guest

    Default

    kısanın da bir kör alıcısı olur ne varmış sanki çok mu önemli
    ben itiraz ediyorum erkekler neden uzun diye de topic açın ozaman çifte standart istiyorum
    ama haklısınız beyler ya bazı bayanlarda full konuşuyo ben bile illlallah diyorum

  15. #15
    mazkara
    Guest

    Default

    Alıntı Orijinal mesajı yazan :metehan Mesajı Göster
    Çeneye harcarlar tüm enerjilerini boy için yeterli kalsiyum kalmaz sanırım
    süpersin yaaamuha:
    tam üstüne bastın:deli1:

Sayfa 1 - 2 12 SonSon

Similar Threads

  1. Eğitim Bilimleri Denemelerinden kısa kısa notlar
    By KPSS-2011 in forum KPSS Deneme Sınavları-Ders Notları Paylaşımı
    CEvaplar: 2
    Son Mesaj: 26-09-12, 16:22
  2. Kısa kısa özetler
    By KPSS-2011 in forum KPSS Deneme Sınavları-Ders Notları Paylaşımı
    CEvaplar: 2
    Son Mesaj: 27-04-12, 21:47
  3. Kısa kısa Tarih Notları 188 Adet
    By KPSS-2011 in forum Tarih
    CEvaplar: 0
    Son Mesaj: 07-12-10, 18:10
  4. Neden fil, neden eşek, neden salı?
    By 20kentli in forum Dünya'dan haberler
    CEvaplar: 1
    Son Mesaj: 06-11-08, 09:05

Tags for this Thread

Bookmarks

Gönderme izinleri

  • Yeni Konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız.
  • Eklenti gönderemezsiniz.
  • Mesajlarınızı düzenleme izniniz yok.
  •